Vanligt problem

Meddelar du mig när min beställning har skickats?

JA! vi kommer att börja behandla beställningen, vanligtvis inom 2-3 arbetsdagar

Du kommer att få ett spårnings-ID av den kurir som används. Du kan bli mailad direkt av kuriren med information om din leverans.

Har du verkligen produkten i lager? Hur korrekt är din webbplats aktieinformation?

Vår webbplats har en datalänk i realtid till vårt orderhanteringssystem, så lagerdata är alltid 100 % uppdaterade. Om vår hemsida säger att vi har 30 i lager, så har vi så många!

Är produkten ny?
Ja
Vi säljer bara helt nya produkter.

Hvor lang tid tager det for ordren at blive leveret, og hvor lang tid tager det for ordren at ankomme til Sverige?

Eftersom våra lager finns i Singapore och Tyskland, skickas vissa beställningar direkt från det tyska lagret, om SKU-lagret skickas från Singapore-lagret kommer det att ta en vecka att anlända till Tyskland (beräknat efter orderavsändning från lager) och sedan överförs till Danmark och Sverige, det tar 5-7 dagar, så vi rekommenderar att leveranstiden är 12-14 arbetsdagar (Inkludera alla transittider)

Varför levereras beställningen fortfarande inte efter den beräknade tiden?

Ibland blir det en förlängning med 2-4 dagar, vanligtvis ser du uppdateringen igen efter 2-4 dagar

 

Är det säkert att beställa online?

JA! Alla köp på vår hemsida är garanterade maximal säkerhet!När du beställer online krypteras dina bankuppgifter och skickas till vår server med SSL (Secure Socket Layer) protokollet. Detta betalningsprotokoll är standard och känt för att överföra data säkert över Internet. De lagras aldrig.

Hur mycket kostar leveransen?

Fri leverans.

Måste jag betala för tullen?

priset på vår hemsida kommer att vara det slutliga priset för dig. Ingen extra moms eller tull kommer att krävas för leverans av våra transportörer.

Hur får man garanti?

Vi erbjuder minst 3 års garanti på alla detaljhandelsbeställningar utöver dina lagstadgade rättigheter. Vissa produkter drar nytta av tillverkarstödda garantiperioder som är längre än 3 år. I allmänhet ber vi dig att betala kostnaden för att skicka tillbaka den defekta produkten till oss, och vi kommer att betala kostnaden för att skicka tillbaka den reparerade eller utbytta produkten till dig. Kontakta oss innan du skickar defekta produkter och SN-nummer till oss så att vi kan auktorisera returen och utfärda ett RMA-nummer (Return Material Authorization).

I händelse av ett produktdefekt inom garantin hanterar vi gärna eventuella garantianspråk direkt med dig istället för att skicka tillbaka dig till tillverkaren eller distributören, även om du självklart är välkommen att handla direkt med tillverkaren om du föredrar det. Vi registrerar alla beställningar i minst 2 år, så det spelar ingen roll om du har tappat bort din originalfaktura eller köpbevis – kontakta oss bara så hjälper vi alltid till när vi kan. Observera att alla varor som säljs som OEM endast har en 5 års garantiperiod från Robert computer hardware ltd och ingen tillverkargaranti gäller.)